OMA KANAVA RUKOUSSOVELLUKSESSA

Rukoussovellukseen nimeltä Domini Life on perustettu oma ’kanava’ Luther -kirkolle. Sinne voi jättää rukouspyyntöjä (halutessaan nimettömänä) ja rukoilla toisten pyyntöjen puolesta.

Ohjeet Domini Life -sovelluksen käyttöön:

1. Lataa Domini Life sovellus älypuhelimen sovelluskaupasta

2. Avaa sovellus ja valitse Rukoile-välilehti alapalkista

3. Etsi Luther-kirkon rukouspyyntöjä aihetunnisteella "hlk"

4. Rukoile jonkun pyynnön puolesta ja paina sydäntä kun olet rukoillut

5. Jätä oma esirukouspyyntö painamalla "JÄTÄ RUKOUSPYYNTÖSI" nappulaa ja täyttämällä lomake.

• Muista kirjoittaa aihetunniste #hlk johonkin kohtaan rukouspyyntöä

• Laita täppä ruutuun “Merkitse rukouspyyntö yksityiseksi” (suositus) jos haluat että rukouspyyntö löytyy vain ko. aihetunnisteella

• Kun painat “LÄHETÄ” esirukouspyyntö ilmestyy näkyviin aihetunnisteella

• Kannetaan toisiamme Jumalan eteen!

"Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6-7)

ESIRUKOUSTABLETTI

Voit jättää rukouspyyntösi messussa ja rukouspiirissä rukoiltavaksi kirkkosalin oikealla seinustalla olevan esirukoustabletin kautta.

Tabletilla on myös valmiita rukouksia.

Voit jättää rukouspyyntösi myös tästä linkistä löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.

AVOIN RUKOUSPIIRI ZOOMISSA KESKIVIIKKOISIN KLO 16-17

Avoimessa rukouspiirissä rukoilemme toinen toisemme, Helsingin, Luther-kirkon työn sekä jätettyjen esirukouspyyntöjen puolesta.

Piiriin voit osallistua Zoom-sovelluksen avulla sekä kirkolla sitten, kun koronatilanne hellittää.

Tervetuloa!

Pysyvä linkki piiriin: https://us02web.zoom.us/j/88958883958 , ID 889 5888 3958